Jump to content
  • Naujasis forumo dizainas!

    Visa GTAFARAI.lt administracija sveikina visus mūsų žaidėjus pagaliau sulaukius savo oficialaus bei gražesnio akiai dizaino!

    Daugiau...
  • Roleplay GIDAS

    Norit labiau įtraukti save į Roleplay žanrą? Peržiūrėk šį gidą „Nuo ko pradėti, ir kaip susikūrti savo personažą“.

    Adresas į gidą
pashka

Serverio taisyklės

Rekomenduojami pranešimai

Taisyklės (vienas pažeidimas gali užtraukti ban/permaban/whitelisto praradimą.

 

  • Toxic elgesys ar jo skleidimas, dramų kūrimas ir negatyvių ir nepagrįstų nuomonių skleidimas gali užtraukti pašalinimą iš FARAI community. Jeigu norite išreikšti savo nuomonę, kuri galbūt nesutampa su kito, tam yra tam skirti kanalai. Jei norite išsikalbėti, pareikšti nuomonę apie serverio eigą, kryptį - mes tik už tai, galime suplanuoti meetingą, bet tai turi vykti konstruktyvioje manieroje.

  • Veikiantis, bent patenkinamos kokybės (nešnypščiantis, neaidintis) mikrofonas yra BŪTINAS.

  • Būtina likti in-character visą laiką, jei jums nepatiko situacija, kurioje dalyvaujate, suroleplayinkite iki galo, o po jos siųskite video medžiagą serverio administratoriams. OOC aiškinimasis dėl RP situacijų gali užtraukti rimtas nuobaudas.

  • Metagaming, Powergaming ir RDM yra draudžiami.

  • METAGAMING: Informacijos, kurią įgijote ne IC būdu, naudojimas ar perdavimas in-character (Discord ir Twitch kanalai ar kita ne IC susijusi platforma). Pvz. Jūs sužinojote, kad toks ir anoks streameris rado ginklų dėžę per jo streamą ir jūsų personažas kažkokiu tai būdu skelbiasi, kad “žino” tai arba žino, kaip padaryti vieną ar kitą dalyką, nes pamatė kažkieno streame.

  • POWERGAMING: Žaidimo mechanikų abuse/išnaudojimas, super galių turėjimas, savo personažo savybių nesilaikymas ir kitų tokių dalykų išnaudojimas laimėti RP situacijai kaip:

  • Bėgimas/šaudymasis/mušimasis kai tik jus pagydė medikas arba tik išėjus iš ligoninės.

  • Kalbėti ir organizuoti šaudynes bei sakyti, kur likę žmonės, kai jūs esat pašauti/injured (ragdoll stadijoje).

  • Roleplayinti, kad turite nerealių galių.

  • Ignoruoti žmonių roleplay, kai jie kažką turėtų pastebėti, pvz. Jei medikas/LSPD rašo /me tikrina kūno sužalojimus - tu turi atsakyti /me turi durtines žaizdas, jeigu esate padurtas peiliu.

  • Savo gyvybės nevertinimas, kai jums yra grasinima pistoletu ar kitais grėsmingais būdais (jums sakoma, kad jei nepadarysi to ar ano, jūs busite sušaudytas, numestas nuo kalno ar paskandintas ir t.t.).

  • Rekomenduojame likti prie savo personažo būdo, įpročių. Pvz. Jei jūsų personažas yra 64 metų senukas, kalbantis pagyvenusiu balsu arba jei turi didelį viršsvorį, nebėgti visą laiką kaip Usainas Boltas. Turėkite visada omeny savo fizinę personažo būklę ir kaip tai turėtų atspindėti jūsų roleplay.

  • Šokinėjant aplinkui, kad specialiai įgauti greitį/atkrauti staminą.

  • Random Death Match (RDM): Kito žaidėjo/grupės žaidėjų be jokio roleplay/istorijos, šaudymas ar bandymas nužudyti:

  • Jei istorija/situacija tarp dviejų gaujų suintensivėja iki tiek, kad kyla karas (tam reikia ilgos istorijos tarpusavy), jiems nebūtinai reikia pradėti interactioną prieš pradedant šaudyti.(rekomenduojamas suppresive fire, o ne iškart šūviai tiesiai į galvą siekiant nužudyti kitą personažą).

  • New Life Rule (NLR): Jeigu tu esi injurintas (downed) ir tu respawnini (atsirandi) ligoninėje, tavo personažas praranda atmintį ir nebeatsimena įvykių, dėl ko jis buvo nušautas. Jūs galite rinktis, ar respawninti ar ne, jei žinote, kad policija ar medikai reaguoja į iškvietimą. (bet tai neduoda teisės respawninti, jei esate aktyvioje RP situacijoje).

  • Nelegalios (criminal) situacijos limituotos iki 4 žaidėjų vienu metu. Informacijos perdavimas, scoutinimas ir kitoks informacijos perdavimas (telefonu, racija) skaitosi kaip dalyvavimas RP situacijoje.

  • Visi žaidėjai turi laikytis Twitch.tv TOS (terms of services).

  • Žaidimų bugų/mechanikų išnaudojimas bet kokiu būdų yra draudžiamas. Pvz. Daugint (dupinti) daiktus ir nepranešti administracijai arba išnaudoti bugą siekiant įgauti pranašumą non-RP būdais.



 

**Administracija pasilieka teisę taikyti nuobaudas už pažeidimus be žaidėjų reportų**


 

Serverio gairės (ignoruojant jas galima prarasti priority/gautį nuobaudą)

 

Žaidėjas ir saveika su personažais

 

  • Personažas/charakteris: Kai susikuriate personažą, jūs ne tik uždedate plaukus, rūbus ir veido bruožus. Pagalvokite apie:

  • Kokį charakterį jūsų personažas turi? Ar jis nedrąsus arba pasitikintis? Tingus ar darbštus?

  • Duokite savo personažui stiprybių ir silpnybių ir pagalvokite, kaip jūsų personažas elgtusi atitinkamose situacijose, kur tos stiprybės ir silpnybės atspindėtų tai.

  • Būtinai laikykitės savo personažo būdo ir charakterio! Jūs žaidžiate savo personažo, kurį sukūrėte, gyvenimą ir patirtys, kurias įgijote žaisdami jį, turėtų padėti jam tobulėti. Leiskite veiksmų pasekmėms turėti efekto jūsų personažui.

  • Jūsų personažas negali būti visų galų meistras ar būti įveltas į viską, kas įmanoma mieste. Jei norite išbandyti kažką kitko, vertėtų susimastyti apie kitą personažą ir statyti istoriją iki to. Pvz. Jūsų personažas neturėtų būti advokatas-direktorius-mafijozas-psichopatas-kačiokas, kuris bando įsivelti į visas kriminalines grupes.

  • Pagalvokite, kaip norite įsivelti į esamas ir vykstančias RP situacijas ir istorijas. Jūs galite bendrauti su žmonėmis, jei yra tam galimybė, bet neatsiraskite iš niekur nieko bandant pakeisti esamą kitų istoriją ar įvykių seką, jeigu tavo pačio istorija nepribrendo link to. Pvz. du personažai dalyvauja scenarijuje, kur jie atlieką darbą/biznį ir kitas personažas atsiranda iš niekur nieko ir pagrobia žmogų be jokios istorijos tarpusavy tik dėl to, kad pakenkti iš pavydo.

  • Jeigu jūsų personažas pasiekė ar jam nepasiekė pasiekti gyvenimo tikslų, galbūt reikėtų susimastyti, kad jūsų personažo istorija baigėsi/eina į pabaigą. Galbūt reikėtų pradėti galvoti apie naują personažą, kurį norėtumėte žaisti.

  • Permadeath (CK): tik žaidėjas pats gali nuspręsti, kada jo personažui ateina galas/baigiasi jo istorija mieste. Žaidėjo mirtis gali turėti didelę įtaką ne tik jo istorijai, bet ir personažams, kurie buvo susiję su juo.

  • Jei jusų personažas yra injured/downed ir jūs nusprendžiate, kad laikas permadeath - jums reikia tik suroleplayinti situaciją su MD ar PD, kai jie jus randa. Jūs galite indikuoti savo mirtį per /me komandą, pvz. /me nėra pulso ir po to /me mirė dėl sužalojimų).

  • Roleplay situacijos: kartas nuo karto jūsų personažas FARAI serveryje susidurs su įvairaus plauko ir profesijų personažais, nuo mechanikų iki policijos pajėgų, nuo verslininkų iki mafijos lyderių. Serverio tikslas yra pateikti kiekvienam personažui kuo tikroviškesnę (immersive) patirtį.

  • Situacijos su medikais: Jeigu tu esi injurintas/downed (susižeidęs pats ar įvykio auka), tu turi palaukti medikų ar policininkų, kad jie atvyktų. Kai jie atvyksta, visos pusės turi sukurti įdomią istoriją vienas kitiems. Medikai elgsis kuo įmanoma profesionaliau ir civilis taip pat turi pateikti sužeidimus kuo įmanoma tikroviškiau. Naudokite /me komandas arba balsu indikuokite savo sužeidimus kuo tiksliau. (tam yra /suzeidimai komanda, kad ji pagelbėtų sužinoti, kuri kūno dalis sužalota, bet jūsų pareiga yra suroleplayinti tai kuo realistiškiau atitinkamai nuo įvykusių įvykių).

  • Situacijos su policija:  Policininkai taip pat elgsis kuo profesionaliau su civiliais ir mes tikimės, kad rodysite tokią pačia pagarbą policininkais (kaip tai darytumėte realybėje). Jei esate sulaikytas/laikinai suimtas, nepamirškite indikuoti naudingos informacijos tyrimui per /me komandas, kad tai būtų naudinga RP situacijai ir tyrimui.

  • Kai personažas yra downed/injured arba yra surakintas antrakiais policijos, jūs esate skaitomas kaip sulaikytas ir esate jau policijos subordinacijoje (in custody). Kai esate sulaikytas ir suvaržytas, vykstanti gaudynių situacija ar crime situacija baigiasi ir pereina į tyrimą/areštavimą.

  • Tyrimo/areštavimo (in custody) metu, kai jau esate pagautas ir surakintas, jūsų draugai ar kiti civiliai nebegali kištis į situaciją ir bandyti išgelbėti jūsų ir civiliai, kurie nėra susiję su tyrimu ar nėra susiję su įvykių TURI palikti įvykio vietą.

  • Crime situacijos: yra keletas dalykų, kuriuos turite žinoti prieš kuriant/roleplayinant criminal personažus:

  • Veiksmo išdėstymas (build up and pace): nebandykite tapti didžiausiu mafijozu per vieną dieną. Rinkite informaciją, kontaktus, stenkitės susirinkti kuo daugiau informacijos prieš bandant tai daryti prieš pradedant vykdyti didelius apiplėšimus, kaip bankų apiplėšimai ar bandant kovoti su priešingai nusiteikusiomis gaujomis.

  • Įvykių karštis (heat): criminal personažai turėtų turėti omeny, kad jus gali stebėti policija ir kad galite greitai palysti po kriminalinės policijos departamento taikinuku ir kad ta įtampa gali augti. Duokite pakankamai laiko praeiti tarp vieno ar kito apiplėšimo ar kriminalinės veikos. Jūs turėtumėte suprasti, kad policija jums bus vis daugiau ant kulnų, jei jūs vykdysite tą pačia veiklą non-stop ir kad baudos/kalėjimo laikas gali ilgėti, jei būsite pagauti darant kriminalinę veiklą per trumpą laiko tarpą.

  • Bankų/kitų parduotuvių plėšimai ir įkaitai: turite suprasti, kad turint motociklą, jūs negalite imti įkaito ir dar bandyti surakinti jam rankas ir tikėtis, kad jis laikysis ant motociklo. Planuokite viską protingai - gi niekas nevykdo žmonių pagrobimų su dviračiais ar motociklais, tam yra mašina, o jei tai darysite - nesitikėkite, kad policininkai visą laiką jūsų nenutaranuos nuo motociklo (nes jūs gi nejudinami ir “motociklo negalima taranuoti”). Viskam yra sveikos ribos ir viskam turi būti balansas. Taip pat įkaito negalima tampyti iš vieno apiplėšimo į kitą, jei atvyksta policijos jėgos ir jūs susitariate, kad atiduosite įkaitą. NEGALIMA įkaito imti savo draugo ar bandyti vaidinti įkaitą (fake hostage) ir cheesinti tą pačia situaciją su netikru įkaitu n kartų iš eilės.

  • Hierarchija: kažkokiu metu jūsų personažas gali susidurti su kriminalinės veiklos atstovais. Visi nelegalios veiklos atstovai dirba ties tuom, kad pasiektų savo vietą hierarchijoje ir tas siekimas būti kažkuom įtakingu gali turėti labai svarbią reikšmę jo istorijoje. Bandant ieškoti pažinčių šiame pasaulyje gali padėti jūsų personažo istoriją padaryti dar įdomesnę.

  • Konfliktai: Kriminalinės gaujos/susibūrimai gali turėti reikalų tarpusavyje, jei tai liečia monetarinę veiklą, gali būti nesutarimų ir konfliktai yra kartais neišvengiami. Teritorijos, lokacijos, resursai ir jėgos turėtų turėti įtaką patiems konfliktams. Konfliktai ir drama tarp kelių gaujų gali padėti visų personažų roleplay istorijoms patapti įdomiomis. Stenkitės turėti tiek dramos, tiek bendrų pagalbininkų ir kooperacijos. Venkite didelių aliansų, nes jie neskatina jokio konflikto/nekuria įdomios istorijos.





 

Aplinka

 

  • Mūsų personažų istorijos vyksta Los Santos mieste, San Andreas apskrityje ir jų valsčiuose. Tai yra apskritis, kuri turi kelis milijonus gyventojų ir jūsų personažas yra vienas iš pavyzdžių. Net jeigu mes roleplayiname lietuviškai ir turime daug prieskonių, kurie yra labai lietuviški, neturėtume pamiršti, kad vis dėl to mes gyvename įsivaizduojame mieste/apskrityje.

  • Los Santos miestas turi būti traktuojamas kaip tikroviškas miestas. Daug balanso iš šio miesto elementų turi atspindėti ir jūsų personaže. (miestas yra pavojingas). Pvz. Jei jūs nusprendžiate, kad būsite nepilno proto labai pavojingas žudikas ir per trumpą laiką nužudote labai daug žmonių, toks personažas neturėtų ilgai gyventi, o jei bus pagautas policijos, jis turėtų buti nubaustas ilga bausme ar net iki gyvos galvos.


 

Serveris

 

  • Žaidimo mechanikos: Žaidėjai neturėtų išnaudoti žaidimo mechanikų dėl akivaizdžiai ne roleplay priežasčių, kad tik bandyti gauti pranašumą prieš kitus. (pvz. Policinkas modifikuoja savo darbo mašiną, kai jos handlingas pritaikytas jau be modifikacijų arba naudojant /nesti mechaniką ir šaudyti vienas kitą su tazeriais, nes o kodėl gi ne)/

  • Žaidėjai su priority: Iš šių žaidėjų visalaik tikimasi tik geriausio RP lygio negu iš paprastų whitelistintų žaidėjų, jie turėtų būti RP situacijų lyderiai, eventų organizatoriai ir t.t. Jeigu norite priority, kurkite RP kitiems, o ne sau ir tai bus pastebėta.

  • Žaidimo įrašinėjimas ir reportinimas: administracija tikisi, kad būsite atsakingi community nariai ir patys valysite community nuo žaidėjų, kurie neatitinka roleplay lygio/nesilaiko taisyklių. Laukiame kiekvieno vaizdo klipo ir kiekvienas bus išspręstas administracijos lygiu.

  • Keli personažai vienoje gaujoje: (kai bus multiple char sistema) Tai yra draudžiama. Pagrinde stenkitės nekurti tokių pačių personažų tipažų, kurie dalyvautų toje pačioje situacijoje ir galėtų naudotis informaciją, kad pasiektų aukštesnių tikslų vien dėl to, kad jie yra toje pačioje gaujoje.

  • Whitelisto svarba: administracija nebūtinai turi paaiškinti, už ką gavote baną - turite suprasti, kad whitelist serveris nera public serveris ir kad praėjus atranką ir gavus galimybę žaisti jums negarantuoja permanent vietos serveryje. “Taisyklės” kaip copbait ar fearRP, nėra aprašytos, bet kiekvienas save gerbiantis roleplayeris jas jau seniai turėjo suprasti. Whitelist serveris nėra vieta mokintis basic roleplay taisyklių, jas jau reikia suprasti prieš žaidžiant čia.

 

Supraskite, kad šios taisyklės ir serverio gairės yra jūsų, kaip community nario, pareiga persiskaityti ir žinoti jas. Nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Administracija pasilieka teisę blokuoti narį, jei žmonės prašosi unbano, spamina PM (personal messages), tad stenkitės informaciją administracijai pateikti kuo geresne ir aiškesne maniera.

VISOS SĄVOKOS (TEMA).

  • Patinka 6
  • Ačiū 2
  • Pasimetęs 1

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda į tema
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

×